Takhle asi taky ne, ale je to lepší než žádné SEO
Jednou jsem poradil jednomu instalatérovi aby do novinek psal, co kde dělal za zakázky. Po mém ujištění, že finanční úřad to nebude kontrolovat s jeho daňovým přiznáním, jsem mu vysvětlil, že v popisu těch zakázek může krásně vyjmenovat klíčová slova a tak se zalíbit vyhledávačům a navíc návštěvníkům ukázat co všechno dělá a umí.
Po čase jsem se na jeho webu v novinkách dočetl:
Dneska jsem jedné zákaznici - výměna kapajícího kohoutku, přetěsnění spojů, lepené trubky, čištění odpadů.
Další zakázka - rozvody vody v plastu, rozvody plynu, rozvody topení v mědi.
Další zakázka, provádíme výměnu toaletní mísy.
Dnes jsem dělal čištění ucpaného odpadního potrubí.
Tak jsem mu volal, že je to super ale že by to chtělo psát s ohledem na lidi a ne na vyhledávače, že je to moc kostrbatý.
Druhý den měl v novinkách:
Dneska jsem čistil parádně zas... hajzl, ty lidi už nevědí co do tý mísy vylejt.