PPC reklama
Jak funguje PPC reklama?
PPC je zkratka z anglického výrazu Pay Per Click (platba za klik) a v praxi znamená, že platíte pouze za to, když návštěvník klikne na Váš inzerát a vstoupí tak na Vaši stránku. Tyto inzeráty se zobrazuji ve vyhledávačích nahoře a po pravé straně přirozených výsledků.
Proč platit PPC reklamní kampaně?
PPC placená reklama ve vyhledávačích je vhodné řešení například:
- při spuštění nového webu
- abyste překonali období dvou měsíců, než začnou zpětné odkazy pro Vás pracovat
- když má stránka málo zpětných odkazů
- při veliké konkurenci na určité klíčové slovo
- při časově omezené akci nebo nabídce, která by se jinak nedala propagovat
- když se Vám prostě nedaří dostat web na první stranu vyhledávačů
- můžete platit pouze některý systém nebo všechny, podle potřeby
Cena za nastartování, vedení a vyladění reklamní kampaně je 1.500 Kč.
Dále je třeba počítat s výdaji za samotnou cenu prokliků, min 2000 Kč, která lze regulovat již od cca 100 Kč denně.
PPC reklamní kampaně vedeme pomocí těchto systémů
Podle návodů v jednotlivých systémech se Vám může zdát, že spustit a nastavit PPC kampaň je hračka.
Zkuste to a třeba se Vám to povede.
Většinou ale buď:
- příjdete za tři dny o všechny vložené peníze aniž někdo něco koupí,
- na stránky stejně nikdo nepříjde z důvodu nevhodných textů v inzerátech,
- budete platit nesmyslné částky za klik,
- Vaše inzeráty se nebudou zobrazovat,
- zabijete tím spoustu času, ale je to lepší než koukat na TV
Pokud se s tím ale nechcete trápit, můžeme Vám to zajistit.