Jak udržet návštěvníka na stránkách

Na upoutání pozornosti návštěvníka máte pouze 5 - 10 vteřin, možná i méně.

Návštěvník na Vaši stránku přišel, protože hledá řešení na svůj problém nebo situaci, ve které se nachází. Těká očima a skenuje text po dobu 5 - 10 vteřin.

Pokud jej v této době nezaujmete nebo nenajde co potřebuje, odchází hledat řešení na svůj problém jinam a pravděpodobně se k Vám již nikdy nevrátí

Říká se, že lidé nekupují vrták ale tu díru, kterou vrták udělá. Chápete? Návštěvníci hledají a potřebují řešení svého problému. 

Musíte je tedy okamžitě zaujmout a ne je zdlouhavě vítat a slavnostně oznamovat, že fungujete už x let. 

 

Proto je třeba dodržet tato dvě pravidla:

  • Mít neodolatelné prodejní texty
  • Nabízet Magnet na zákazníky

 

Je totiž nádhera se začíst do skvělého textu, který Vás úplně pohltí. Dopřejte ten pocit svému návštěvníkovi. 

Zde se dozvíte, Jak psát neodolatelné prodejní texty aby návštěvníci ještě před jeho koncem hledali tlačítko objednat a vyndavali platební kartu.

 

Jenže návštěvník není ještě platící zákazník.

Jak z návštěvníka udělat platícího zákazníka, který se pravidelně vrací, nakupuje a doporučuje Vás svým známým?