Jak z návštěvníků udělat zákazníky

Abyste dokázali z návštěvníka vytvořit zákazníka, musíte mít na stránkách "Magnet na zákazníky".

To je něco, co návštěvníkům pomůže s jejich problémem. Při vytváření obsahu magnetu se musíte vžít do role návštěvníka a vytvořit magnet tak, aby byl pro něj tak zajímavý a užitečný, že bude ochoten Vám za něj poskytnout svůj e-mail. 

Většinou je to soubor rad, Jak něco udělat, získat, ušetřit, vydělat, atd.

Z Vaší pozice profesionála v dané oblasti víte a znáte zákulisní problematiku a jste schopni návštěvníkovi dobře poradit s výběrem, s rozhodutím, jak neudělat chybu v něčem, jak něco udělat správně. Tato doporučení nebo rady se umístí do e-booku, který potom můžete zákazníkovi automaticky poslat.  

 

Tento užitečný obsah návštěvníkovi nabídnete zdarma výměnou za jeho e-mailovou adresu.

 

Získáte tak kontakt na návštěvníka, který se aktivně zajímá o oblast kterou znáte, o Vaše užitečné návrhy řešení nebo doporučení, která mu pomůžou a můžete s ním dále pracovat.

Tento vyžádaný obsah je Vaší legální vstupenkou do e-mailové schránky návštěvníka a následně do jeho peněženky. 

Tímto způsobem změníte návštěvníka na zákazníka.

 

Zde je návod Jak správně vytvořit e-book, který Vám bude vydělávat peníze a přivádět další zákazníky.

 

 

E-mailing nebo-li E-mail marketing

Abyste mohli zůstat nadále se zákazníkem v kontaktu a nemuseli vše dělat ručně a posílat každému e-mail zvlášť, potřebujete využívat automatizované nástroje pro rozesílání e-mailů.

Pozor, v žádném případě se nejedná o spamování, nebo zasílání otravných nabídek na slevy, případně nic neříkajících newsletrů.

Tím byste zákazníky nezískali.